Google Website Translator Gadget

zaterdag 24 juli 2010

Nubar Treasure




Dit lakje komt behoorlijk in de buurt van perfectie! In een foto kan ik het niet voldoende overbrengen. Ik hou het meest van jelly en creme lakken omdat deze glad en strak zijn en streeploos. Maar ik hou erg van de diepgang van shimmer en holo lakken en ook van glitter. Alleen hebben die vaak ook iets dofs, omdat ze niet zo glad zijn als een creme lak, ze hebben een soort van hobbelig oppervlak.

Maar deze NIET. Deze is perfect glad en strak, streeploos, mooi dekkend, al had ik drie lagen nodig. Lakt lekker, is een prachtige kleur paars. De holo is alleen te zien bij zonlicht of in lamplicht. De naam past dus goed; "Treasure" van de Nubar Prisms collectie; holo glitter! Ik wil ze nu allemaal....

Ik heb gestempeld met M77 in SN white, versierd met rhinestones uit een wheel van Konad