Google Website Translator Gadget

dinsdag 6 juli 2010

HenM Summernails




Als ik naar de stad ga, dat is bijna elke week, stap ik altijd even binnen bij H&M om te kijken of er iets nieuws in de collectie is. Zowel de kleding als acccesoires en make-up van H&M vind ik erg leuk en aantrekkelijk geprijsd. Ik koop dus regelmatig wat. De kleine lakjes van de "Summer Collection" had ik al een paar keer zien liggen maar niet meegenomen. Vandaag kon ik ze niet weerstaan en omdat ik ook niet kon kiezen heb ik beide setjes genomen.

In een flesje zit 3.2 ml en een setje van vier kost 2,95.

De namen zijn een beetje saai;
-Purple; satijn met hele lichte blauwe shimmer/parelmoer glans
-Green; ook heel licht blauwe shimmer/parelmoer glans in groen
-Blue; lichtblauwe creme
-Just White; de naam zegt alles, ik denk dat ik deze verder links laat liggen
-Neon Lilac
-Neon Orange
-Neon Pink
-Neon Yellow

De neon lakjes dekken iets minder dan de andere, maar op het wheel zijn ze toch dekkend in twee lagen en zien er niet mat uit. Ze lakken erg prettig, op de witte na die behoorlijk dik is. Dit vraagt om "skittle nails" toch? Misschien ga ik het op mijn tenen doen en dan op mijn vingers oranje voor de support voor het WK!

Geen opmerkingen: