Google Website Translator Gadget

dinsdag 13 juli 2010

Claire Mood Polish; Calm Wild




"Mood Polish" is nagellak die aangeeft in wat voor je stemming je bent. In dit geval "calm" (paars) of "wild" (roze)!
Natuurlijk weet een nagellakje niet hoe je je voelt; de kleur veranderd door de omgevingstemperatuur en de temperatuur van je vingertoppen.

Het is een heel grappig gezicht dat je nagels steeds een andere kleur hebben. Als je rustig tv zit te kijken zijn ze roze en als je druk bezig bent met bijvoorbeeld koken of typen op je laptop worden ze paars! Het is dus wel precies andersom als op het flesje staat.
In het flesje is de lak paars en als die droog is, roze. Bij verkleuring worden eerst de topjes paars en later de hele nagel.

De nagellak doet me denken aan suede lak van OPI. Er zit veel shimmer in deze kleur en droogt wat mat op. Op de foto heb ik 2 laagjes op die niet helemaal gedekt zijn, met een topcoat.Het droogt snel en zonder strepen.

Ik denk dat het effect beter te zien is als je langere nagels hebt. Ik heb ze echter net korter gemaakt. En ook als het buiten warmer is dan binnen zal het effect groter zijn.

Ik heb zelf een andere kleur mood polish (deze heb ik geleend), die is blauw en heeft geen shimmer, is wel mat en ook wat streperiger. De mood polishes hebben dus niet allemaal dezelfde kwaliteit.

De mood polish is helaas niet in Nederland te koop. Ik heb ze besteld bij een Ebay handelaar : Mai en Jays Superstore, ze kosten $7. De mood polish staat niet in de shop, om ze te bestellen kun je ze een mailtje sturen. Ik heb vaak bij deze ebay-er besteld; ze zijn zeer betrouwbaar en snel. Ze sturen je nagellak gratis op als je 10 flesjes of meer bestelt.

3 opmerkingen:

esmee zei

Mooooooooooi

-Diana- zei

Hij blijft super ik wil hem ooit ook nog :)

lauravanderbijl zei

hmm... vind hem niet helemaal het einde....:(