Google Website Translator Gadget

dinsdag 20 juli 2010

Aardbeitjes



Deze nagellak is "Flower to Flower" van de OPI "Summer Flutter" collectie. Deze doet me erg denken aan "Strawberry Margarita" ook zo'n prachtige roze kleur, ik hou ervan.

Alleen zit hier shimmer doorheen. Deze is zo subtiel dat je het alleen ziet als je er met je neus bovenop zit. En met 4 lagen topcoat (zoals ik hier heb gedaan) zie je het helaas ook niet meer.

Ik heb gestempeld met M79 en de stickers zijn van Zeeman. Zeeman heeft erg leuke stickers, maar ze plakken niet zo goed. Daarom heb ik ze op Konad topcoat gedaan die nog plakkerig was, daaroverheen nog twee lagen OPI "Start to finish" en toen nog een laag seche vite. Ik ben benieuwd hoelang het dan blijft zitten. Ik heb altijd de neiging om te pulken aan randjes van loszittende nailart.

9 opmerkingen:

Tara zei

really pretty!


>> beneaththesunn.blogspot.com

lauravanderbijl zei

heel erg cute..

-Diana- zei

Super lief vind ze echt heel mooi :)

debby zei

Ik vind ze geweldig...Ga vandaag direct even bij de zeeman kijken of ze ze hier ook hebben. heb al eens eerder stickertjes daarvandaan gehaald

only_you84 zei

leuk!..vind die plate ook helemaal geweldig met die stipjes

beautyglossary zei

WAUW, heel mooi!

Michèle zei

Superleuk deze :D Word er helemaal vrolijk van <3

Miss--Moana zei

heel erg leuk! Vooral die stickertjes erop!
Het ziet er erg zomers en fris uit!

Iris zei

Damn de Zeeman is mijn volgende bestemming! Dit ziet er echt super mooi uit, well done girl! :D