Google Website Translator Gadget

woensdag 26 mei 2010

What's With the Cattitude? en Fail Nailart




Ook bij mij mislukt er wel eens wat. Best wel vaak zelfs. Ik ga het deze keer toch laten zien, want hij was zo leuk!

Als er iets mislukt wordt ik vaak heel erg boos en haal het er meteen vanaf. Zonder na te denken of ik het nog kan herstellen.

Het ging allemaal heel goed,totdat ik er een topcoat overheen deed; de stempels vlekten vreselijk. In plaats dat ik dan stop en een andere topcoat pak...maar nee, ik ga gewoon door en denk dat het wel goed zal gaan. Ik had OPI "Start to finish" als topcoat over de stempel gedaan en meestal gaat dat goed. Maar blijkbaar niet met rood en blauw op een lichte ondergrond. Of had ik me misschien vergist en de gewone OPI base gepakt? Ik weet het niet.
Vandaag heb ik dus met kale nagels gelopen omdat ik geen zin had om opnieuw iets te doen.

7 opmerkingen:

Steffie zei

Zo schattig. Ooh die water decal's zijn zo mooi.

noortje zei

ahh wat zonde! ze waren zo lief met die cupcakes!

Ardenlyn zei

Zonde!!
ik kan er ook niet tegen en word ook boos.
haal het er ook weer af.

-Diana- zei

Zonde ze waren idd wel heel sweet. Je kan je stempels ook eraf halen met wat alcohol hé, weet niet of dat ook lukt met al topcoat erop. Ben benieuwd naar je nieuwe creatie, want kale nagels is niks voor jou ;)

Michelle zei

Diana, ik had het idd geprobeerd, kijk maar naar de wijsvinger daar zijn de hartjes er al af. Maar het werd alleen maar lelijker.

debby zei

oooo wat jammer...wat een leuke decals die cupcakjes wordt je toch echt vrolijk van..dus snap wel als dat niet lukt grrrrr

Brenda zei

Vind ze erg mooi. Heb deze kleur ook net binnen van Transdesign en ben benieuwd hoe die lakt. Die cupcakes zijn erg leuk!