Google Website Translator Gadget

vrijdag 21 mei 2010

Shrek Swatches



Nu pas ben ik toe gekomen aan swatchen van de Shrek lakjes. Ik heb het op een wheel gedaan, anders moet ik jullie nog langer laten wachten. Over een week ga ik namelijk op vakantie en ik denk niet dat deze mee mogen. Misschien dat ik nog wel de lila of lichtblauwe deze week op mijn nagels doe.

Lakken op tips of op een wheel is altijd anders dan op nagels. Het smeert altijd heel makkelijk en glad. Over de formule kan ik dus weinig zeggen, al lijken ze alle vier redelijk dun, wat fijn is. Ik heb drie laagjes gedaan.

De groene Shrek kleur is echt vreselijk lelijk, maar ik moest 'm hebben. De andere drie vind ik heel erg mooi, vooral de pastel kleurtjes.

1 opmerking:

debby zei

Heb al veel complimenten gekregen toen ik ogre the top bleu op had!!! :)