Google Website Translator Gadget

maandag 3 mei 2010

Shrek lakjes!



Jaaa, ik heb mijn Shrek lakjes! Ik heb er vier van de zes gekozen. Ik draag niet vaak gele nagellak en heb er al twee en vond dat genoeg, dus "Fiercely Fiona" heb ik niet genomen. De paarse "Funky Dunky" (jammer van de leuke naam!) ook niet omdat die veel lijkt op "Grape Pop" van China Glaze die ik al heb.
"Rumple's Wiggin'" lijkt toch wel veel op "Done out in Deco" die ik nu op heb, maar dat vind ik wel een hele mooie kleur. En "Who The Shrek Are You" is echt mooi van lelijkheid. Nog even mijn Shrek decals van Diana afwachten en dan kan ik echte Shrek nagels gaan maken!

6 opmerkingen:

Steffie zei

Hele mooie kleuren

debby zei

Ik heb alleen rumple's wiggin niet besteld de andere wel...hoop dat het gaat lukken.... ben erg benieuwd naar je swatches.....

Ardenlyn zei

Super mooie kleurtjes!! :D

ThRiSzHa zei

cool.. im looking forward for the swatches

you nailed it! zei

mooi!

-Diana- zei

Ik wil ze ook :)