Google Website Translator Gadget

donderdag 20 mei 2010

Lush Beautyschool: Voet Spa





Gisteravond ben ik met mijn vriendin naar de Lush "Beautyschool" geweest. Ik dacht dat we daar gingen leren hoe we spa behandelingen konden uitvoeren en het zelf moesten doen. Maar nee: we werden heerlijk verwend door de lieve dames! We hebben een uitgebreide gezichtsbehandeling gehad met serum en masker zoals je ziet en een armbehandeling waarbij we gladde armen met een suntanned tintje kregen. Hierover zal ik verder niet uitweiden om toch een beetje bij het onderwerp te blijven. Maar wel wat meer over de voetbehandeling.

We mochten eerst lekker met onze voeten in een badje met een stuk bruisbal naar keuze. Daarna werden de voetjes gescrubd met één van de nieuwst Lush producten; "Stepping Stone". Dit is een zoutscrub in de vorm van een voetje die verder jojoba-olie, citroengras en puimsteen bevat. Van dit voetje breek je een stukje af en maak je nat met water. Het stukje begint dan hevig te bruisen, net als een bad ballistic (bruisbal) waarna je je voeten kunt scrubben. Na de scrub kregen eeltplekjes een extra behandeling met "Lemony Flutter", een vettige zalf, die ook als nagelriemolie wordt gebruikt, met citroenolie. Daarna werden de voeten uitgebreid gemasseerd met voetcreme naar keuze. We kozen allebei de mooie roze gekleurde "Fair Trade Foot Lotion" met kruizemunt en pepermunt om te verkoelen, met fair trade cacaoboter. Als afsluiting werden de voeten afgepoederd met een groen deopoeder "The Greench". Dit is een deo voor zowel oksels als voeten met salie en tea tree.

Na de behandelingen hebben we nog lekker gewinkeld bij Lush, met een sapje en stukje fruit erbij en als beloning hiervoor kregen we "goodiebag".

Helemaal jong, fris en fruitig stonden we buiten toen onze droom werd doorgeprikt; een jochie van 15 vroeg of wij als oudere dames ook op jonge mannen vallen. pffff; dachten we totaal verjongd te zijn. Hahaha, nee hoor, ik lachte me gewoon een DEUK! (de rest zeg ik maar niet he Kiek)

4 opmerkingen:

noortje zei

klinkt suuuperleuk michelle!
was al benieuwd wat het nou precies was toen je het op het forum zei. maar toch leuk als je niet verwacht zo verwend te worden, en dan is het toch zo!:D

-Diana- zei

Heerlijk zeg :) Leuk die foto's en verhaaltje.

Ardenlyn zei

Ziet er heerlijk uit allemaal :D

debby zei

wauw wat een heerlijke verwennerij...ik had een voetverzorgingsdagje op de camping gepland op moederdag met vriendinnen...maar het was veel te koud om je voeten uit je schoenen en sokken te halen dus dat hebben we nog te goed.