Google Website Translator Gadget

dinsdag 18 mei 2010

2x NOTD: Indian Pink en Sun Worshipper




Sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten op een update, het was niet de bedoeling. Ik zou 4 dagen naar Portugal gaan, maar het zijn er 8 geworden, omdat vanwege de aswolk onze terugvlucht gecancelled werd. En toen ik thuis kwam was ik ziek. In totaal heb ik 14 dagen mijn nagels niet gedaan, een ramp dus. Ik had neutrale kleuren op in de vakantie die ik jullie niet heb laten zien dus had nu echt zin in wat fels.

Dus op de tenen "Sun Worshipper" uit de Poolside Collectie. Dit waren vijf (!) lagen en toen vond ik het wel prima, al dekt het nog steeds niet. Wel een superkleurtje. Het matte vind ik minder mooi dus er zit wel topcoat overheen.

Op de handen OPI "Elephantastic Pink" uit de India collectie, echt Indiaas roze, bijna fluor, bijna jelly. Mooi, mooi, mooi, hij staat mij prachtig. De foto doet haar geen recht aan. Ik heb een stempel gebruikt die ik een beetje indiaas vond, net een bindi. Hij komt van plate H34 en ik heb gestempeld met pastel pink.

5 opmerkingen:

noortje zei

superleuk sun worshiper op je tenen!
allebei deze kleurtjes staan je super michelle!
ik hoop dat je toch hebt kunnen genieten van je vakantie en snel weer beter bent nu je thuis bent!

Michelle zei

Goh, Sun Worshipper vind ik er erg leuk uit zien op je tenen, op andere swatches viel hij nogal tegen! Misschien door je bruine kleurtje? ;)
Ook een erg mooie roze, vooral met dat lichtere stempeltje erop.

you nailed it! zei

leuk!
ik heb een give away op mn blog
misschien wil je meedoen? =D
xxx

Ardenlyn zei

Die felle is prachtig bij je huidskleur!!
Staat je zo goed.
Mss keer op je vingernagels? :)

1ste is ook supermooi <3

-Diana- zei

Heel leuk je tenen zo.
En die roze OPI superrr zag hier ooit swatches van en wou hem ook maar kon m nergens vinden toen. Wel feller dan ik dacht maar staat je heel mooi.