Google Website Translator Gadget

woensdag 21 april 2010

Tagged; I love your blog



Inge van Polish Sis heeft mij getagged met "I love your blog"!
Dank je Inge voor de tag, ik voel me vereerd! Het komt juist op het goede moment omdat ik heel erg twijfel of mijn blog wel een bijdrage levert in het oerwoud van de beauty gerelateerde blogs. Ik krijg weinig reacties en vaak alleen van mensen die ik persoonlijk ken, dus twijfelde serieus of ik wel moest doorgaan ermee. Maar goed, ik moet gewoon wat meer geduld hebben.

Ik ben al eerder getagged en dat was als "cutest blog" en natuurlijk vind ik het leuk, maar "cute" zou ik mijn blog niet noemen en zo zou ik een ander (nagel)blog ook niet snel bestempelen, vandaar dat ik daar niet aan heb meegedaan, sorry Paula!

Aan "taggen" zitten een aantal regels vast, te weten:

1. Plak en knip bovenstaande award in je eigen blog.
2. Link de persoon die je de award heeft gegeven in de eerste regel van je bericht.
3. Geef deze award door aan andere bloggers die jij volgt en de award nog niet hebben ontvangen
4. Stuur een bedankje naar de persoon die jou de award heeft gegeven.

Ik volg een behoorlijk aantal blogs, maar durf ze niet allemaal te taggen.

I really love:

Beautylab van Serena, neem maar eens een kijkje

4 opmerkingen:

polishsis zei

Ik meen het ook echt, je hebt altijd leuke posts en ik hou vooral van jouw nailart, je bent zo creatief!

Ardenlyn zei

Ik kijk elke dag hoor Michelle!
Zijn denk ik vele lurkers...meer dan je denkt.
Lekker doorgaan ;)

The Secret Garden zei

bedankt michelle!! ^^

esmee zei

Vooral doorgaan hihihihi je weet vast wel wie dit altijd zij en hoe, maar ik meen het wel lees je blog graag reageer niet altijd maar dat moet/hoeft toch ook niet alijd hé.

X Essie