Google Website Translator Gadget

zaterdag 3 april 2010

NOTD: Paaseitjes



Vrolijk Pasen allemaal!

Deze nagels heb ik gemaakt van "Lemon Fizz" en decals van Ebay. De decals waren lastig te gebruiken omdat ik ze precies op maat moest knippen. Ze waren te lang en te breed voor mijn nagels.Ook bleven ze niet vanzelf kleven zodat ik ze met topcoat moest bevestigen. Meestal zijn decals op doorzichtig transfer papier geprint, maar deze heeft een witte achtergrond. Dat maakt het moeilijker omdat je het gelijk ziet als het niet helemaal recht is of netjes geknipt. Ik dacht gewoon wat losse paaseitjes op de rand te zien, maar het is dus een hele rechte french. Vooral de rechterhand is niet supernetjes maar goed genoeg -hoop ik- om twee paasdagen te overleven.

3 opmerkingen:

noortje zei

heel lief hoor!
ik was gisteren op de workshop bij diana, en die heeft van mijn nagels gewoon hele paaseitjes gemaakt hihi.

Esther zei

Ja en die zijn heel leuk geworden.

Hallo
Ik vind ze geweldig die frech randjes. Heb nog gezocht en ook wel iets gevonden. Ben benieuwd wanneer ze komen.
Die Lemon Fizz is ook wel een geweldige kleur.
Ik zou niets meer bestellen maar ga er toch maar voor zitten.

Kirsten (The Dutch Nail Blog) zei

Grappig! Ik heb nog nooit decals gebruikt maar deze zijn erg leuk.