Google Website Translator Gadget

dinsdag 13 april 2010

NOTD: Coral Curves&Flowers




Ik was nog op zoek naar een mooie koraal kleur, wat helemaal "hot" is deze zomer en ik vond er één bij H&M: "Check Me Out".
Ik heb al een aantal lakjes van H&M en ik vind ze heel fijn. Goed dekkend, sneldrogend en leuke hippe kleurtjes.
Ook "Check Me Out" dekte al bijna na één laag en droogt snel. De tweede laag was iets lastiger opbrengen omdat de lak wat aan de dikke kant is. De seche vite trok het echter helemaal recht en bracht meer glans. De kleur is tegen neon aan en daarom ook wat mat van zichzelf.
IRL is de kleur donkerder dan op de foto. Hij is niet oranje, maar echt roze/oranje. Ik vind het een mooie koraalkleur die goed bij mijn huidskleur past en die ik zeker vaker op zal doen deze zomer

Ik heb gestempeld met M69 en 57 en kleine gele rhinestones op de bloemetjes gedaan die gestempeld zijn met dark red. Ik heb OPI "Start to finish" gebruikt als topcoat, in dikke lagen. De stempellak veegde niet uit.

3 opmerkingen:

Latoya zei

Mooi kleurtje zeg!

Chantal zei

Erg mooie nailart! Leuk gecombineerd en nog niet eens TE opvallend!

Lily nail zei

amazing konadicure !!
i have a giveaway on my blog come on see if you want !!!