Google Website Translator Gadget

zaterdag 24 april 2010

NOTD: Cherries



Eerst heb ik een french randje gemaakt met een french pen van "Fing'rs". Een uitstekend hulpmiddels trouwens, ik zal er nog een aparte review over schrijven. Die heb ik afgelakt met 1 laagje parelmoeren "Herome" french manicure en 1 laagje Nfu-Oh roze opal, nr 48. Seche Vite als topcoat. Het stond heel netjes en chique, maar toch echt niet "Michelle", veel te saai! Dus na een tijdje denken heb ik kersjes gestempeld met een CGOCL plate, nr B02 met SN green en dark red. Als topcoat over de stempel heb ik OPI "start to finish" gebruikt. Dit bevalt mij de laatste tijd veel beter dan de Konad topcoat, hij droogt heel snel en smeert de stempel niet uit.

3 opmerkingen:

esmee zei

Zo lekker zomers vind ze erg mooi gelukt.

Michèle zei

Dit is echt superleuk! Ik houd van kersjes <3

-Diana- zei

Vind ze heel leuk, daarom heb ik nu ook kersjes nagels ;)