Google Website Translator Gadget

dinsdag 20 april 2010

NOTD: Beet




Hier een kleurtje uit de OPI South Beach collectie van 2009; "Miami Beet". Inderdaad een echte bietenkleur; mooi donker roze rood. Deze lakt helemaal perfect en dekt in twee laagjes. Het is bijna een jelly lak.

Ik heb gestempeld met A12 en dit is geen imageplate van Konad. Ik ben groot fan van Konad zoals jullie weten en ik ben erg tegen nep stempel plaatjes. Dat wil zeggen; plaatjes die precies zijn nagemaakt alsof het Konad is en soms staat zelfs de naam erop. Ze zijn alleen goedkoper maar ook van mindere kwaliteit. Heel makkelijk om zo te profiteren van het succes van een ander; ik hou er niet van.
Iets anders vind ik stempelplaatjes van een ander merk. Het is niet echt een merk, ze hebben ook geen naam. Meestal zijn ze anders van formaat of vorm, staan er meer afbeeldingen op. En belangrijker; er staan andere afbeeldingen op als Konad. Daarom vind ik het leuk om naast Konad (die favoriet blijft) ook andere te gebruiken. Het begon met een afbeelding van Hello Kitty. Die heb ik in een set gekocht, waarbij ook echte nep zat, helaas :-(
Maar ik heb pas losse plates gekocht, met A en H nummer etc, waarvan deze stempel dus ook komt.
Ik zie het niet als nep of namaak, maar gewoon een ander merk, voor de afwisselig, net als ik niet altijd hetzelfde merk nagellak gebruik, maar wel voorkeuren heb.

6 opmerkingen:

debby zei

Wat een leuke plate, voordeel hierbij is ook dat je dezelfde stempels voor li en re hebt, dat heeft konad niet op 1 plate
Waar kan je deze bestellen

polishsis zei

Ik twijfelde bij mn laatste bestelling of ik Miami Beet wilde hebben, nu ik deze foto'zie vind ik het toch jammer dat ik 'm niet genomen heb. En jouw nailart is altijd prachtig!

En ik heb je getagged voor de I Love Your Blog award, je vindt het op mn blog als je eraan mee wil doen!

EMWN zei

Ik ben ook wel benieuwd waar je die plate hebt besteld!

-Diana- zei

Super kleurtje en leuke plate, ik wil die plates ook nog bestellen heb zoveel leuke daar gezien.

Marlou zei

Wat een super kleur!!!!
Erg leuk om je blogs te lezen en handig om de kleurtjes te zien en ideeen op te doen!

Michelle zei

Je kunt Non-Konad plates bestellen bij http://www.chez-delaney.com/