Google Website Translator Gadget

dinsdag 16 maart 2010

NOTD; St Patrick's Day



Morgen, 17 maart wordt in Ierland "St Patrick's Day gevierd. Het is een nationale feestdag waarin de beschermheilige van het land herdacht wordt. Het is een uitbundig feest met kermissen en openluchtconcerten. De kleur die erbij hoort is groen en het symbool is de klaver ofwel "shamrock".

Morgen zal ik bij daglicht proberen de kleur beter te krijgen, want op deze foto ziet het er heel turquoise uit. Four Leaf Clover is toch echt groen, al neigt deze naar turquoise waardoor ik 'm erg mooi vind.

Nu heb ik weinig met Ierland of St Patrick's Day maar aangezien mijn man Patrick heet vind ik het leuk om voor één keer "St Patrick's Day inspired nails" te maken. Dus uiteraard in het groen met klavertjes, ook al zijn dit klavertjes vier en niet de gewone. De kleur is "China Glaze" "Four Leaf Clover" (hoe toepasselijk) en is gestempeld met sky blue, yellow en white met M22.

Geen opmerkingen: