Google Website Translator Gadget

maandag 1 maart 2010

Mapjes en Buideltjes voor Imageplates




Speciaal voor het opruimen en netjes blijven van de imageplates verzameling die ik heb opgebouwd ben ik op zoek gegaan naar een leuk soort van tasje.

Omdat bleek dat meerdere Konad fans er interesse voor hadden heb ik gelijk meerdere stuks laten maken zodat ik er anderen ook blij mee kan maken.

Ze worden met de hand gemaakt en de motieven en de kleurencombinaties zijn stuk voor stuk met zorg door mij uitgezocht.

Ik heb gekozen voor 2 modellen; een buidel en een mapje. In beide passen 50-60 imageplates van Konad.

Het materiaal waar de tasjes van zijn gemaakt is zgn tafelzeil, dus net als de producten van "Kitsch Kitchen". De mapjes en buideltjes sluiten met klittenband.

De buidel kan als een soort tasje rechtop staan en is gemiddeld 10X10 cm. Het buideltje kost 9 euro.
In de buidel passen geen imitatieplates.

Het andere model is een mapje, dit ligt plat op tafel en meet ook ongeveer 10X10 cm. Het mapje kost 8 euro.

Als je niet teveel imageplates hebt (20 a 30) passen er in het mapje en buideltje ook de schraper en stempel bij. Dit is ook leuk om je spulletjes mee te nemen naar een vriendin of op vakantie.
De 2 way stempel past alleen in het mapje, niet in de buidel.

Ik kan ze opsturen met verzendkosten van 1 euro per stuk. 2 stuks kost 1,50 aan verzendkosten.


Ben je geinteresseerd stuur mij dan een bericht en ik laat weten hoe het verder in zijn werk gaat.
Kijk ook op Mijn Hyves

2 opmerkingen:

Ardenlyn zei

Ik heb 2 setjes (2x buidel en 2x mapje) en ik vind ze onwijs leuk en handig!
Heb het al heel vaak gezegd....en ik blijf het ook lekker zeggen haha!
Ik ben er blij mee!

debby zei

Meeeeee toooooooo