Google Website Translator Gadget

zaterdag 13 maart 2010

Lush; Hoofd, schouders, knie en teen



Een heel klein uitstapje naar de cosmetica, maar geoorloofd, want het Lush! "Hoofd, schouders, knie en teen" pakket wat ik vandaag kocht bevat 3 producten voor de handen en voeten.

Het pakket bevat 8 mini producten om uit te proberen (of om mee te nemen op vakantie) en een full size gezichtsmasker naar keuze, voor 19,95. Een mooie prijs want een los masker kost normaal al meer dan 10 euro. Ik koos mijn lievelingsmasker "Catastrophe Cosmetic", met bosbessen. Verder bevat dit geweldige pakket een mini moisturizer naar keuze. Ik koos "Vanishing Cream", voor de vettere huid, dan nog een massageblokje (die smilie), een shampoo; "Big", met zeezout voor een beacheffect, een lichaamsscrub een toner voor in een stoombadje en dan de drie hand- en voetproducten, die ik hieronder belicht. Dus alles wat je maar nodig hebt om jezelf van top tot teen te verzorgen en verwennen.

Pied de pepper
Een voetencreme waar ik al een pot van heb leeg gemaakt. Heerlijk voor in de winter, want het is een verwarmende creme. Ze bevat olijfolie en cacaoboter, plus, om de bloedcirculatie te stimuleren; kaneel, kruidnagel en gember.

Handy Gurugu
Deze handcreme ken ik nog niet, dus die ga ik lekker uitproberen. De creme ruikt naar vanille en rozen met een vleugje kamille en het is gemaakt met pindaboter, pompoenzaadboter, cashewnootboter en sheabutter, dus dat is veelbelovend.

Lemony Flutter
Een heerlijke nagelriemcreme met citroen. Ik kocht deze een keer voor een vriendin en ik had 'm uitgeprobeerd in de winkel. Toen ik thuis kwam had ik spijt, want wat een heerlijk spul. Maar toch gaf ik 'm weg, want zij is mijn superlieve vriendin!

3 opmerkingen:

noortje zei

klinkt inderdaad super!
waar kun je eigenlijk producten van lush kopen?
heb ze nog nooit ergens gezien!

Michelle zei

Er zijn winkels van Lush in o.a.Amsterdam, Den Haag, Haarlem en ze hebben een online shop. Maar in het echt shoppen is veel leuker,het ruikt zo lekker allemaal en de meiden zijn grappig en je krijgt vaak van alles.
De tas op de achtergrond kreeg ik voor een volle spaarkaart

debby zei

Wat klinkt dat heerlijk allemaal. Ik moet echt een keer voor pied de pepper op pad geloof ik, Ik heb de hele winter last van wintertenen/koude voeten....ben dus ook blij dat het weer wat warmer gaat worden