Google Website Translator Gadget

zaterdag 20 maart 2010

Layering experiment; Midnight




De eerste OPI die ik ooit gekocht heb, samen in een leuk tasje met "Suzi Says Da" maar ik weet niet eens of ik 'm wel eens heb opgehad. Dat is gek he, de eerste OPI en nooit gebruikt, dat kan haast niet! Ik heb "Russian Navy" wel bij anderen op gedaan, maar kan er geen foto's van vinden, dus ik denk dat ik 'm zelf nooit heb opgehad. Toch maar eens kijken in mijn oude fotomap.Ik heb er een laagje Hollywood Nails nagellak overgedaan in kleur 599. Dit is een sheer parelmoer lak met turqoise shimmer. Ik vind het een super effect. Metallic shimmer achtig, de turquoise shimmer komt zo heel mooi naar voren, al zie je dat op de foto niet zo goed. Het doet me denken aan een keverschildje, die gloed.

1 opmerking:

Latoya zei

Inderdaad erg mooi zo met die gloed!