Google Website Translator Gadget

vrijdag 5 maart 2010

Handdoekje



Kijk wat een leuk handdoekje! Ik kwam het tegen toen ik aan het kijken was voor Hello Kitty spulletjes bij H&M online. Het is een gastendoekje in het formaat 30x50 cm, en van zacht velours stof. Ideaal voor gebruik bij een manicure. Ik heb er maar gelijk 4 van besteld. Ze zitter per 2 in een verpakking en kosten 4,95 per twee, niet duur toch voor zo'n leuke gadget! Ze zijn niet te koop in de winkel, alleen bij H&M online

Nog een tip die ik heb van mijn moeder. Voor het gebruik van nieuwe handdoeken (en theedoeken) deze een nacht laten weken in water met wat azijn. Daarna gewoon wassen in de wasmachine. Hierdoor blijven de kleuren mooi en zijn de handdoeken gelijk klaar om te gebruiken. Ze absorberen dan meteen goed. Heb je er last van dat nieuwe handdoeken niet goed afdrogen, probeer dit dan zeker eens een keer uit. Dit is ook goed voor nieuw beddengoed om de kleur mooi te houden.

4 opmerkingen:

rianne_turbo_xx zei

Die zijn leeeeuuk!

noortje zei

aah superschattig!
maar ik vind sowieso dat ze bij H&M ook leuke spulletjes hebben voor thuis. zoals kussens en beddegoed enzo:)

Joyce zei

Echt onwijs gaaf!

Ik zat toevallig vanmorgen te denken dat ik zelf wel een handdoekje kan maken met de borduurmachine, maar ik heb maar 1 patroontje
Jouw handdoekje is echt heel gaaf en vrolijK!

Weer een idee hahaha

Nooit geweten dat er een H&M online was

Groetjes Joyce

-Diana- zei

Leuk flesjes lijken wel een beetje op OPI qua vorm ;)