Google Website Translator Gadget

woensdag 24 maart 2010

Gastblog; Lentenagels van Diana




Zulke mooie nagels kan ik zelf niet maken, dus ik ben blij en trots met het eerste gastblog van mijn nagelvriendin Diana.
Diana maakt hele mooie en de origineelste creaties met Konad stamping nailart en ook het verhaal erachter vind ik zo leuk: Diana is gestopt met nagelbijten met behulp van Konad. Kijk eens hoe lang haar nagels nu zijn, terwijl ze jarenlang heeft gebeten. Bedankt Diana!

Dit idee had ik al een paar weken terug op een tip gemaakt. Michelle zag dit en vroeg of ik ,als ik het op me eigen nagels ging proberen, er een gast blog over wilde schrijven. Dus bij deze :)

Ik had zelf geen idee of het op me eigen nagels ging passen. Mijn nagels zijn dan wel vrij lang, maar die tip is echt 2x zo groot. Maar uiteindelijk is het toch aardig gelukt ;)

De basis is gesponged met diverse Konad stempellakken (apple green, pastel blue, sky blue en white) Toen de lak nog nat was ben ik er met groene en blauwe glitters overheen gegaan voor een leuk glitterig effect. Daarna afgelakt met een topcoat anders voel je de glitters heel erg en goed laten drogen.

Daarop heb ik een geel zonnetje (grote en kleine verschillend per vinger) van de Konad Coraline plate C01 gestempeld en witte wolkjes van M79. Met psyche pink heb ik de bloem met popgreen takjes gemaakt van plate M66. Aan de rechterkant heb ik geel en apple green gemengd voor het gras en met violet pearl de bloemen gestempeld M23. Verder nog een vijvertje gesponged/gesponst met pastel blue en daarin met jungle green lelie blaadjes M66 gestempeld. En op mijn middelvinger en pink een klein pastel roze met wit vlindertje M36 gestempeld. Alles afgelakt met Konad topcoat. Het is een echt lente landschap geworden, en met de tempratuur die voorspeld wordt voor de komende dagen ben ik al helemaal in de lente stemming :) It's spring time.

7 opmerkingen:

Ardenlyn zei

Super gedaan!!

polishsis zei

Ik ken Diana's prachtige creaties van haar Hyve en ik ben altijd onder de indruk van prachtige nagels en geweldige konad-skills. Dit is ook echt weer indrukwekkend. Goed gedsaan Diana!

noortje zei

superleuk! diana maakt inderdaad altijd geweldige creaties! altijd leuk om naar te kijken. word nog hard oefenen voor mij hihi.

-Diana- zei

Ahh thanks Michelle voor de leuke introductie :)
en dat ik een gastblog mocht schrijven.

Latoya zei

Wowww wat een kunstwerk zeg!
Echt heel knap gedaan!

esmee_1975 zei

Leuk Diana om je mooie nagels hier ook te zien met een leuk verhaaltje erbij hoe je ze gemaakt hebt.

buzzwheedle zei

echte mooie nagels a la diana!!