Google Website Translator Gadget

dinsdag 9 maart 2010

Celebrity Nails






Verzorgde, en liefst nog opvallende nagels met nagellak en nailart maken je outfit helemaal compleet. Nagels zijn maar klein en komen niet altijd goed in beeld, dus als ik het op TV zie, vind ik het supertof.Het was ook niet makkelijk om deze foto's te vinden waarop de nagels een beetje duidelijk naar voren komen. Fergie van "The Black Eyed Peas" heeft vaak mooie opvallende nagels in de videoclips. Op een andere foto showt Katy Perry haar Oompa Loompa nagels, ter gelegenheid van haar verjaarsdagfeestje wat in stijl was van Sjakie en de chocoladefabriek. Verder zie je hier Beyoncé met peperdure mani van $36.000 die bestaat uit diamanten en robijnen!
Nu de Nederlandse sterren nog. Trijntje Oosterhuis zie je vaak met mooie donkere nagellak. Maar wat zou het leuk zijn als ze bijvoorbeeld de microfoon bij X-Factor vasthouden met een mooie Konadicure, made bij me???? Is dat geen leuke droom? Is er misschien iemand die deze uitdaging met mij durft aan te gaan?

3 opmerkingen:

Svenja zei

Hahha, als ik nou kon zingen...
Dan moch je het doen:D

Sooo! $36.000!

debby zei

Grappig ik let ook altijd als ik tv kijk op de nagels van dames haha....waarvoor gooi je niet een mail uit naar een tv zender met voorbeeld nagels...zie je t wel doen...je bent kei goed.....ik wacht af haha

Nails 4 Stars zei

Inderdaad je ziet de mooie outfits voorbij komen, but not the nails...shame shame! Leuke blog heb je!