Google Website Translator Gadget

woensdag 24 februari 2010

Water Decals



Op het Forum Beautiful Nails For You kwamen we op het idee om zelf water decals te maken zodat we elk printje op de nagels (van Hello Kitty, Winnie the Pooh, whatever...) op onze nagels konden maken. Decals zijn dunne plaatjes die je met wat water van het papier losmaakt en op je nagel aanbrengt als een soort van transparante sticker. Diana durfde het experiment aan en ging zelf aan de slag met printer en decalpapier en het lukte! Sindsdien is het hek van de dam en zijn de water decals "hot stuff"! De laatste decals die ik van Diana kreeg waren zo leuk dat ik er helemaal hyper van werd. Ik vroeg een verrassing, in ieder geval een paar van Hello Kitty en zie hierboven het resultaat. Wat ik het meest geweldig vind is dat Diana van foto's van mijn Hyves decals heeft gemaakt van mijn sweetie pies... mijn katten! Kijk nou hoe leuk is dat; hoofdjes van Miep en Muffin op mijn nagels! Ik ben er echt zo blij mee. Helaas brak ik twee nagels en ik wil wel een perfecte nailart hebben als ik die decals ga gebruiken. Ik moet dus nog even geduld hebben om ze te gebruiken.

Wil je meer informatie over het zelf maken van water decals kijk dan op het forum

Wil je "custom made" decals van Diana, kijk dan op Diana's Konad Workshop Hyves.

Later zal ik een blog schrijven over hoe je water decals gebruikt op je nagels.

7 opmerkingen:

Ardenlyn zei

Wat ben je ook een schat :)
Ik heb zelf ook decals bij Diana besteld en ze zijn superleuk!
Heb al Dikkie Dik en Blues Clues gedaan omdat mijn zoontje dat heel leuk vind.
Maar ook ballonnen en cadeautjes voor een verjaardag. En Chococat die je ook op het vel van Michelle ziet.

frans,sandy en michelle zei

hoi michelle wat gaaf verkoopt je vriendin ze ook want ik denk dat mijn michelle die hello kitty ook wel heel gaaf vind
sandy die als haar nagels weer iets langer is weer gauw met de stempels aan de slag gaat

Romika zei

Wauw! Dat is mooi gedaan en goed gelukt! Ben reuzebenieuwd naar het resultaat op je nagels.

debby zei

WauW applaus voor diana!!!! echt geweldig....I love hello kitty
En de foto's van je katten zijn super goed gelukt

-Diana- zei

Oh wat leuk dat je een blog geschreven hebt echt super lief ook thanks :)

Ben ook er benieuwd naar je Muffin en Miep nagels :) Vond zo leuk die te maken als verassing :)

@ Frans, Sandy en Michelle...ja ik verkoop ze uiteraard een link naar mijn hyves staat er bij ;) Van alles is mogelijk.

noor.vandijk zei

ahh echt superleuk! ik heb foto's van muffin gezien en wat een poepie!
en chococat is ook heel schattig, heb heel lang een thema van hem op mijn telefoon gehad tot ik een nieuwe telefoon kreeg ;) kon het niet meer:(

thriszha zei

ohh i like to try this water nails... where i can buy this? pls email me : hanniz017 at yahoo dot com thanks!!
oh btw, im a new follower!! ur blog is awesome!!