Google Website Translator Gadget

zondag 7 februari 2010

Toevoeging Manicure DIY

Van een nagelstyliste kreeg ik een handige tip voor de manicure volgorde waar ik een paar dagen geleden over schreef.

Ze raadde aan om stap 3 en 4 om te draaien. Dus eerst een manicurebadje en daarna pas scrubben,zodat al het vuil losgeweekt is na het badje en je dat er niet in "buft" met het scrubben als je het ervoor zou doen.

Het klinkt logisch en ik wist zelf de volgorde niet, vandaar dat ik heb opgezocht. Bij een gezichtsbehandeling ga je ook eerst scrubben en daarna stomen, dus de volgorde volgens OPI heb ik aangehouden. Overigens zet OPI onderaan bij de tips ook dat je stap 3 en 4 kunt omdraaien. Daabij moet ik ook zeggen dat OPI een andere scrub heeft; deze spoel je niet af, maar laat je op de handen zitten bij het manicurebadje.

Ik denk dat je zelf kan kiezen wat je prettig vind om bij jezelf te doen. Als je echt klanten behandelt; pas dan toe wat je hebt geleerd bij je opleiding.

1 opmerking:

ardenlyn zei

Was mijn volgorde dus toch ook goed :D

Ga binnenkort weer in m'n mini bubbelbadje zitten met mijn handen <3
Helemaal zin in als ik dit lees.