Google Website Translator Gadget

dinsdag 9 februari 2010

OPI Shrek Forever After




Nee he, daar gaan we weer! Denk je dat je voorlopig klaar bent met je nagellak (ook omdat mijn rek vol is) gaat OPI weer een geweldige collectie uitbrengen. Shrek Forever after! I like OPI, I like Shrek, dus dat wordt weer een BIG MUSTHAVE.... pfff zelf die lelijke groene kleur zal ik denk ik willen hebben, want dat is de ogre kleur. En ook die namen, helemaal goed!

Schoonzus: jij wilt vast ook een Shrek Manicure/Pedicure he!

Nog even geduld, dit is waarschijnlijk een zomercollectie.

Bron:Alllaquered Up.

5 opmerkingen:

-Diana- zei

Ojee ik vind ze ook leuk, maar mag echt niks meer kopen ;)

ardenlyn zei

Deze wil ik!! Of allemaal maar in ieder geval een paar zoals die groene <3

esmee_1975 zei

Vindt ze echt leuk deze kleuren vooral die groene.

Zijn het creme kleurtjes of is het met een shimmer????

debby zei

Ooooo geweldig zeg shrek hoe bedenken ze het Inge ook helemaal blij wat een gafe kleuren en die namen .....wauw..verliefd

rianne_turbo_xx zei

geweldige kleuren !
ps : ik ben het rianne van het forum ben ook volger geworden :D