Google Website Translator Gadget

zaterdag 13 februari 2010

OPI Jade is the New Black



Zoooo WAUW!! Is dit even een mooie kleur! Ik ben niet zo'n fan van groene nagellak en heb er pas drie gekocht omdat deze kleur ook thuis hoort in mijn verzameling. Naar de OPI "Jade is the New Black" heb ik echt uitgekeken; zo apart. En hij overtreft mijn verwachtingen, het is een superkleur! Wat ze precies bedoelen met de naam bedoelen weet ik niet. Ik draag veel zwarte kleding en ga nu nu zeker op zoek naar jade kleurige kleding en accesoires, dat wel. Ik blijf er maar naar kijken en IRL is ze nog mooier dan op de foto.

Ik heb het in twee laagjes dekkend gekregen, maar drie was beter geweest. Daar had ik nu geen zin in want over twee dagen haal ik het er weer af.

Grappig: het is vandaag Chinees Nieuwjaar!

6 opmerkingen:

Thess zei

Dat is zeker een mooie kleur. =)
Je nagels zien er goed uit!

Kirsten (The Dutch Nail Blog) zei

Volgens mij is de naam een woordgrapje richting Chanel Jade, DE modehype van dit seizoen.
Prachtige kleur en het staat je erg goed!

ardenlyn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ardenlyn zei

Echt een mooie kleur groen! Heb 1 van Orly genaamd Wandering Vine. Lijkt er wel iets op.

rianne_turbo_xx zei

Mooie kleur!

debby zei

Ook niet zo'n groen fan maar deze ziet er fantastisch uit...Weet zeker dat je bijpassende kleding gaat vinden, ben nl al in de stad geweest, en het is echt DE kleurstijl van het komende seizoen.