Google Website Translator Gadget

woensdag 10 februari 2010

OPI Hong Kong



Wat ben ik blij met mijn Hong Kong lakjes! De kleuren zijn echt prachtig en apart. Ik heb ze alleen op tips geswatcht en de lak lijkt erg dun, maar lakt wel fijn. Voor sommige kleuren had ik wel drie laagjes nodig om ze dekkend te krijgen. Ik had gehoord dat de geur wat vreemd was en dat vind ik zelf ook. IRL zijn "Meet Me on the Star Ferry" en "Pearl of Wisdom" veel mooier dan op de foto. Ik keek vooral uit naar "Jade is the new Black", die ik de mooiste vind. Ik denk dat ik die morgen op mijn nagels doe. Ook "Dim Sum Plum" is prachtig, evenals "Suzi Says Feng Shui". "Hot and Spicy" is een echte garnalenkleur en ik denk dat mijn moeder die heel graag een keer opwil. "Red My fortune Cookie" is echt chinees rood, prachtig! Die komt ook op de foto niet helemaal goed over.

Geen opmerkingen: