Google Website Translator Gadget

maandag 8 februari 2010

OPI Alice in Wonderland






Het plan was om alleen de glitters van de OPI "Alice in Wonderland" te bestellen, tezamen met de Hong Kong collectie als die zou uitkomen. Maar toen deed de gelegenheid zich voor om (sneller) aan een miniset te komen en dat heb ik toen maar gedaan. Als OPI fan is het sowieso leuk om een LE setje te hebben en het doosje waarin ze zitten is erg mooi. Ik denk ook dat ik geen full size nodig heb omdat de glitters zo opvallend zijn dat ik ze niet heel vaak zal opdoen. Maar ik wilde ze zeker wel hebben, want ik vind ze supermooi en apart.

Ik hoop deze week ook de OPI "Hong Kong" binnen te krijgen, waarvan ik er maar liefst 8 heb besteld! De kleurtjes zijn zo aantrekkelijk, deze serie is echt een big fat "lemming" voor mij en ik kijk er erg naar uit om ze IRL te zien. Ik ben vooral benieuwd naar "Jade is the new black" en "Dim Sum Plum" en hoe ze mij staan.

2 opmerkingen:

Michelle zei

Leuk! Ik vind het LE mini setje heel schattig, maar ik wist niet zeker of ik nu alleen de glitters wilde kopen of allemaal haha. Ik twijfel nog steeds..

Chantal zei

Ik zit ook te wachten op de mijne! Als ik jou swatches zie, kan ik al helemaal niet wachten!