Google Website Translator Gadget

vrijdag 5 februari 2010

NOTD; Happy 40!



Speciaal gemaakt voor mijn lief die vandaag 40 is geworden!

De nagellak is Holo Paris nr 112 van "Golden Rose". Een hele mooie kleur, moeilijk te omschrijven, het is een soort donkere huidskleur, "tan" zou je het kunnen noemen met een prachtige hologlans die je vooral goed ziet bij kunstlicht.
Ik heb gestempeld met black pearl; het vlaggetje komt van de USA imageplate, waar ik "USA" uit heb weggeveegd en daarvoor in de plaats een 4 en een 0 heb gestempeld. Het cadeautje is ook van de USA plate; M14. De champagneglaasjes van M38 en de zonnebloem (onze bloem) van M8.


Ik heb Nfu-Oh "Aqua Base" gebruikt en dit is echt een verademing.

5 opmerkingen:

Michelle zei

Wat leuk zeg! Mooie basiskleur ook!

Kirsten (The Dutch Nail Blog) zei

eel erg leuk! En inderdaad een prachtige basiskleur.

-Diana- zei

Heel leuk en gefeliciteerd :)

ardenlyn zei

Gefeliciteerd!! :D

Fijn he die aqua basecoat. Hololak smeert erop als boter vind ik.

Michèle zei

Heee leuk, nog een Nederlands blog, ontdek je net pas :-)

Mooie basis kleur idd! Wat doet de Nfu Oh aquabase precies? Nu ben ik nieuwsgierig :-D