Google Website Translator Gadget

dinsdag 9 februari 2010

NOTD: Absolutely Alice




Wat een aparte kleur is dit. Eén en al glitter en toch heeft het iets van mat en ook wel metallic. De kleur is heel helder aqua blauw, moeilijk om goed op de foto te krijgen, het is meer in de richting van de foto die met daglicht is genomen. Op de foto bij kunstlicht zie je beter de glitters. De glitters zijn goudkleurig, aquablauw, die overheerst en donkerblauw die de kleur een prachtige diepte geeft. Hij voelt heel grof aan, zoals het er ook uitziet. Ik betwijfel nu of mijn minipotje inderdaad genoeg is, want je gebruikt veel lak, hij zal snel leeg zijn

4 opmerkingen:

Michelle zei

Ik vind Absolutely Alice een hele mooie glitter! Je gebruikt inderdaad veel laagjes om hem zo te krijgen, dus ik zou zeker een groter potje bestellen. Mooie foto's ervan, geeft duidelijk weer hoe ze eruit ziet. :)

-Diana- zei

Echt een super kleurtje :) Ben toch wel blij dat ik idd het grote potje heb ipv de mini's.

Michelle zei

Ik heb vandaag een groot potje binnen gekregen maar die is helaas voor een ander. Stiekem houden...
Dit zijn maar twee laagjes, ik heb ze dik gedaan.

debby zei

haha nou ik heb t grote potje gehaalt en WAUW super. Tip: Heb net een laagje opgedaan over sahara sapphire heen, dan dekt t gelijk wel goed. Ook met made is a hatter gedaan (helemaal goede combi) Ik vind het fantastische mooie feestelijke kleurtjes.