Google Website Translator Gadget

woensdag 17 februari 2010

Meet my OPI's!



Met trots presenteer ik jullie alle OPI nagellakjes die ik op dit moment heb. Ik ben er superblij mee. OPI is mijn favoriete merk nagellak en ik ben ze nu bijna 1,5 jaar aan het verzamelen. Ik vind het design van het flesje heel mooi, lekker groot, de pro-wide brush lakt geweldig en het geeft me gewoon een luxe gevoel.

De kleuren, van licht naar donkerder

WIT/PARELMOER
Seagullible
Pearls Night Out
Pearl of wisdom

ROZE
Mod about you
My daddy's the King
Hawaian Orchid
Princesses Rule
Got a Date To-knight
Cozu melted in the Sun
Not so bora-bora-ing Pink
Strawberry Margarita
La Paz a tively Hot Matte
Dim Sum Plum
It's All Greek to Me

ORANJE
Hot & Spicy
Atomic Orange

ROOD
Red My Fortune Cookie
Keys to My Karma
Miami Beet
Manicurist of Sevilla
Smitten With Mittens

BRUIN
Over The Taupe
Shim-mery Chic
Holiday Wishes
Suzi Says Da

ZWART
Black Onyx

BLAUW
Teal the Cows come Home
Suzi Says Feng Shui
Sapphire in the Snow
Russian Navy
Ink Suede

GROEN
Jade is the New Black

PAARS
Lucky Luckyn Lavender
Done Out in Deco
We'll always have Paris Suede
Pamplona Purple
DS Extravagance
Meet me on the Star Ferry
Merry Midnight

Minisetjes; Holiday 2008 en Alice In Wonderland

Extra; Nail Envy dry&brittle, Start to Finish, Avojuice nagelriemolie

Mensen vragen me wel eens wat mijn favoriet is of wat ik aanraad. Mmmm moeilijk! Done out in Deco is het meest leeg, hele mooie aparte kleur. Strawberry Margarita is echt roze, een musthave! Princesses Rule; een prinsessekleur. Keys to My Karma staat bij mij supermooi, maar is niet voor iedereen weggelegd.Ik geef toe dat ik voorkeur heb voor crème en shimmer lakken. Roze, blauw, paars en rood zijn favoriete kleuren. De speciale uitgaven als de matte en suede zijn meer musthaves dan dat ik er ook helemaal weg van ben, net als de mini lakjes. En op dit moment ben ik toch wel erg verliefd op Jade is the New Black.

7 opmerkingen:

tliciouz zei

Mooi hoor! En jade is the new black is een hele mooie kleur!

Waar heb je dat rek vandaan als ik vragen mag?

Michelle zei

Wat een geweldig fijne rek! Ben ook benieuwd waar hij vandaan komt...

En een hele fijne stash! :)

Michèle zei

Wat een prachtige collectie OPI lakken, kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Het is ook wel mijn favo merk denk ik :-) Heeft me nog niet echt teleurgesteld tot nu toe in ieder geval!

En prachtig rek idd :-)

-Diana- zei

Leuk zo al je OPI's bij elkaar. Krijg zin al me lakken ook op kleur een keer op de foto te zetten :)

ardenlyn zei

Blijft mooi deze rekken :)

Mss dat ik toch ooit een 3de nodig heb maar ik red mij nog met die trapdisplays erbij

debby zei

WAUW!!!!!! supermooieverzameling

Svenja zei

Wauw, daar ben ik echt super jaloers op!