Google Website Translator Gadget

vrijdag 19 februari 2010

Bloggen is leuk

Inmiddels hebben zich al 20 nagellak hooligans (woord gepikt van nagellakvriendin Esmée) als volger van mijn blog! Helemaal super. Mensen die ik ken uit het gewone leven, vriendinnen van het forum Beautifull Nails For You , van de Konad Hyves en de China Glaze en OPI Hyves waar ik beide medebeheerder van ben en ook medebloggers hebben zich aangemeld.

Het zou nog leuker zijn als de mensen die meelezen zich allemaal aanmelden als volger. Als volger kun je reacties op naam achterlaten. Bovendien ga ik winacties organiseren waaraan je kunt meedoen, alleen als je geregistreerd staat als volger. Meldt je nu dus aan als je dat nog niet hebt gedaan. Zie rechts onderaan de icoontjes van de volgers, daar staat "aanmelden". Neem dus niet het "aanmelden" die rechts bovenaan staat. Je kunt je aanmelden met bijvoorbeeld een Google ID. Hiervoor is het niet nodig om een g-mail te hebben, het kan met je eigen emailadres.

Al vanaf het begin van opstarten doe ik werkzaamheden voor Enchantra, waar o.a. Konad spullen worden verkocht en China Glaze nagellak. In die hoedanigheid ben ik ook op de hoogte (ik ben zelfs trendwatcher) van de nieuwste artikelen die gepland staan. Er staan veel nieuwe leuke hebbedingen op de lijst als de nieuwe website de lucht in gaat, bijvoorbeeld meer merken exlcusieve nagellak. Als volger van mijn blog kunnen jullie profiteren van een permanente kortingscode. Je krijgt 15% korting op alle Konad en op nagellakken. Vul hiervoor de kortingscode in: MCHLLNLRT en je korting wordt verrekend. Let op: doe geen andere artikelen als Konad of nagellak bij deze bestelling in je mandje, want dan wordt je hele bestelling zonder korting verrekend. Happy Shopping

8 opmerkingen:

ardenlyn zei

Jahhhh je eigen korting!!!! :D
Super Michelle!
Gaaf haha!!

leontien_marlies zei

Super leuk

Als ik er ga bestellen zal ik eraan denken!!

Chantal zei

Altijd leuk een kortingscode!
Nu begint het weer te kriebelen om te gaan web-shoppen! :P

Svenja zei

Oeh leuk!
Nu al 32 volgers:D

Haha, Esmee:D Nagellakhooligans:P

sylsyl1972 zei

Leuk blog ;)

Ben ook volger

debby zei

You go girl 40 volgers.....TOP!!!!!!!!!!

rianne_turbo_xx zei

Wou nu al vet veel volgers michelle!
43 al!
Super!

buzzwheedle zei

ik heb je getagged voor cute blog op mijn eigen blog :)
Buzzwheedle's Nails