Google Website Translator Gadget

vrijdag 29 januari 2010

Workshop

Vanavond heb ik een workshop nailart gegeven bij een collega thuis die een party gaf voor haar dochters en vriendinnen.
Allemaal hele leuke en spontane meiden, die stuk voor stuk roze nagellak kozen (alle vijf verschillende kleuren roze) en meteen "the hard way" gingen en zonder te oefenen de nailart direct op hun eigen nagels gingen maken.Ik dacht dus hip te zijn door aan te komen met de allernieuwste collectie van China Glaze, maar ze wilden gewoon roze! Gelukkig heb ik er daar heel veel van.

Ze hebben hele leuke creaties gemaakt en ik heb er nog rhinestones voor ze opgedaan en de topcoat. Dus daarna konden ze lekker gaan stappen.
Voor hun moeder, die nooit nagellak opheeft kozen ze zwarte(!) nagellak. Daar heb ik witte dobbelstenen op gestempeld en roze verfspatten. Dat stond ook heel mooi. We waren zo geconcentreerd dat we gewoon vergeten zijn om foto's te maken.

Wil je ook dat ik een keer bij jou langskom voor een worskhop? Kijk dan voor verdere informatie op www.michellesnailart.hyves.nl

Geen opmerkingen: