Google Website Translator Gadget

maandag 25 januari 2010

Vakbeurs Uiterlijke verzorging


Gisteren ben ik samen met Daniëlle naar de vakbeurs in Gorinchem geweest. We hadden VIP kaarten gekregen waarmee je gratis toegang krijgt en daarbij de hele dag eten en drinken.

De beurs is voor iedereen die werkzaam is als bijvoorbeeld schoonheidsspecialst, visagist, kapper etc. Daniëlle is pedicure en ik ging natuurlijk voornamelijk voor de nagelspulletjes en ook wel voor de gezichtsverzorging en make-up.

Eten en drinken was perfect verzorgd; broodjes, slaatjes, soep, haring, nasi, ijs, hotdogs. Je mocht alles nemen wat je wilde.

Er waren demonstraties van bodypaint, massages, make-up, huidverzorging en er was een bruidsmodeshow. Uiteraard was er van alles te koop, veel voor inkoopsprijs en er werden er ook dingetjes weggeven. Ik heb een vakblad voor de nagelstylist gekregen en twee monstertjes van scrub. Naast de nagelspullen heb ik nog wat gezichtsverzorgings producten gekocht.

Ik wilde iets voor een (spa) manicure en dat heb ik gevonden. Daniëlle gebruikt het merk "Kathleen Kay" ook voor haar pedicure en ze hebben een uitgebreide lijn op natuurlijke basis, geschikt voor alle huidtypes. Omdat ik nog genoeg crème en scrub heb, kocht ik nu alleen een masker voor de handen (ook geschikt voor de voeten)en spul voor in een manicurebadje. Daarbij 2 badstof handschoenen die je aan kan trekken als het masker intrekt. Ook heb ik een voetcreme van dit merk gekocht.

Uiteraard heb ik twee nagellakjes gekocht, van Golden Rose en wat nailart zakjes en een wheel met halve pareltjes.

Ik zal een review schrijven als ik de producten heb gebruikt en ook over het vakblad zal nog een review komen.

Het was echt een leuk dagje en we hebben afgsproken om het volgend jaar weer te doen.

Geen opmerkingen: