Google Website Translator Gadget

dinsdag 26 januari 2010

Up&Away bestelling






De flesjes vlnr; Grape Pop, Lemon Fizz, Peachy Keen, Re-fresh Mint, Flyin' High, Four Leaf Clover, Heli-Yum

Vandaag kwam mijn Transdesign bestelling binnen! 7 prachtige "happy-go-lucky" kleurtjes plus twee basecoats van China Glaze!

Ze zijn prachtig! Echte aparte en heldere kleuren. Ik heb ze alleen nog op een tip gesmeerd, maar ze zijn goed dekkend en daarom ook geschikt om mee te stempelen, zoals je ziet.

Op de swatches komen de kleuren anders uit als in de flesjes, dit ligt aan de foto's. De kleuren zijn IRL als in de flesjes, behalve de mint, die hier flets uitkomt, maar op de swatch goed uitkomt.

Welke zal ik als eerst op doen, ik vind het heel moeilijk kiezen. De perzik, gele en mint zijn heel unieke kleuren. De blauwe en roze zijn echte Michelle kleuren. De groene "four leave clover" is heel erg apart, ik weet niet of die staat op mijn handen, misschien wel met de juist nailart. En op mijn tenen vind ik "hoe aparter hoe beter", dus dat komt wel goed van de zomer!

1 opmerking:

ardenlyn zei

Mooi!
Vind ze er super uitzien!