Google Website Translator Gadget

woensdag 27 januari 2010

NOTD: Re-fresh Mint



Ik dacht dat jullie het meest benieuwd zouden zijn naar deze kleur en heb 'm opgedaan. Vorig jaar al een hit, maar het schijnt aankomend seizoen nog veel hotter te zijn; mint kleurige nagellak. Ik heb nog steeds twijfels over pastelkleuren bij mijn huidskleur, maar vind deze kleur toch zo mooi. Wel heel opvallend en apart, ben benieuwd of ze er morgen wat over zegggen op mijn werk.

Ik vind de lak dik en niet makkelijk op te brengen. Streept snel, maar de seche vite trekt alles recht. Hoera voor Seche Vite!!!Het eindresultaat mag er zijn, ik vind het prima, want creme pastellakken zijn het moeilijkst om op te brengen.
Geen nailart, hij is mooi zo. Nou misschien morgen, want ik geef vrijdag een workshop en dan moet ik wel het goede voorbeeld geven.

Geen opmerkingen: