Google Website Translator Gadget

vrijdag 22 januari 2010

Nagelhuid mesje




Niets zo irritant als losse velletjes naast je nagels. Je blijft haken aan je panty en in je haar en uiteraard staat het niet mooi naast je verder perfect verzorgde nagels.

Ik heb zelf de neiging om een los velletje eraf te trekken of eraf te bijten. Met het risico op nog lelijker plekjes, wondjes, ontstekingen met pijn. Dus ik probeer me te bedwingen en gebruik een nagelmesje om losse velletjes voorzichtig weg te halen, zonder dat het daarna nog zichtbaar is.

Ook bij mijn wekelijkse manicure waarbij ik mijn nagels vijl en met een bokkenbootje de nagelriemen zachtjes terugduw, controleer ik gelijk op velletjes en eelt/verharde huid, zodat ik ook niet de neiging krijg om eraan te gaan bijten.

Dit nagelhuid mesje is onderdeel van een manicuresetje wat ik als souvenir heb gekocht bij een Grieks warenhuis.
Ik heb ook nog een mesje wat ik in mijn tas bewaar zodat ik het altijd bij me heb. Dit heb ik gekocht bij een Afro Cosmetica speciaalzaak voor maar 1 euro.

2 opmerkingen:

buzzwheedle zei

goed mesje zeg, benieuwd of het ook hier ergens te vinden zal zijn

ardenlyn zei

Heb ook zo'n mesje. Vlijmscherp! maarw erkt heel fijn :)