Google Website Translator Gadget

dinsdag 19 januari 2010

Hoe het verder ging

Ongeveer 10 jaar geleden werd een beetje mijn interesse voor apartere kleuren nagellak en nailart gewekt. Dat mijn nagels kenmerkend voor mij waren merkte ik toen ik bij het afscheid van mijn allereerste baan, op een school, een tekening kreeg van een leerling. Daarop stond "juf Michelle" getekend, niet alleen met een grote bos zwart haar, maar ook met lange, gekleurde nagels!

Toen ik in augustus 2000 trouwde heb ik zelf mijn nagels gedaan. Een eenvoudige crème kleur tussen "nude" en "tan" in. Ik was toen wel -voor de eerste en enige keer- in een nagelstudio. Uitgerekend de ringvinger van mijn rechterhand brak af en ik wilde een kunstnagel. Sinds dien let ik extra op wat ik doe met mijn nagels, want echt mooi vond ik deze oplossing niet.

Wanneer het precies was weet ik niet meer, maar het viel samen met het feit dat ik steeds meer op internet zat en zo heel veel foto's en voorbeelden zag van mooie nagels en nailart. Mijn doel was om dit zelf te kunnen doen op mijn eigen nagels.
Ik begon met french randjes, stickertjes en kleine plakdingetjes. Toen ik "Konad Stamping Nailart" ontdekte was het hek van de dam. Meer en meer begon de nagellak en nailart bezit te nemen van mijn leven. Dit kwam ook omdat het een goed afleiding was en is tijdens een moeilijke periode in mijn persoonlijke leven.

Ik heb een aardige collectie opgebouwd van nagellakken, nailart, verzorginsproducten en toebehoren. Ik bezoek dagelijks een nagelforum, ben medebeheerder van twee nagel Hyves, houdt bekende nagelblogs bij en ben net gestart met het geven van Nailart Workshops. En nu heb ik dus ook een eigen nagel blog waarin ik uitgebreid over mijn hobby kan schrijven. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

Geen opmerkingen: