Google Website Translator Gadget

dinsdag 19 januari 2010

Hoe het allemaal begon

Mijn allereerste flesje nagellak kan ik mij zeker nog herinneren! Het was mijn tiende verjaardag (1982) en ik kon nauwelijks geloven dat ik toen al nagellak kreeg want mijn moeder had wel regels over het gebruik van make-up op welke leeftijd. Maar ik kreeg het van mijn oma dus ik nam aan dat het wel mocht. Het was doorzichtige donkerroze nagellak van Miss Helen (Hema) die de nagels alleen voorzag van een glanslaagje. Dit flesje is bijna leeg gegaan, dat weet ik ook nog!

Vanaf toen zijn mijn nagels nooit meer kort geweest. Ook niet echt lang, maar wel dat je het witte randje kon zien en gevijld in een kleine punt. Toen ik iets ouder was kreeg ik een oppasbaantje en ik weet nog goed dat er eens gezegd is; "Dan kun je weer lekker een nagellakje kopen".

Dus op tienerleeftijd viel al op dat ik gek was op nagellak en al redelijk wat potjes had. Wat ik me kan herinneren waren het redelijk donkere kleuren; roze, oranje, bordeaux, maar ook lichte parelkleuren. Volgens mij bestonden toen nog geen gekke kleuren als blauw, groen en geel, of in ieder geval; ik had er geen interesse voor.

In het internet tijdperk is alles veranderd en is mijn hobby uitgegroeid tot een ware passie. Hierover later meer

Geen opmerkingen: